AASTAST
2002
Digiwise on parimaks partneriks digipöörde elluviimisel teie ettevõttes. Aitame oma klientidel läbi mõelda digitaliseerimise strateegiaid, luua digitaliseerimise teekaarte, leida võimalusi tehisintellekti rakendamiseks ning aitame ka rahastuse leidmisel.
Digiwise meeskond on spetsialiseerunud tööstus- ja teenussektori ettevõtete vajaduste mõistmisele ning parimate ja sobivamate lahenduste leidmisele. Meie eesmärgiks on tagada, et kliendid saavutavad oma strateegilised eesmärgid ja järgmise arengutaseme tänu innovatiivsetele ja kohandatud digitaalsetele lahendustele.
Ilma analüüsita liigud edasi silmaklappidega.
Digitaalne turustamine, mobiilne maailm ja andmeanalüütika nõuavad uusi strateegiaid.
Katseta ja loo – see, mis töötab täna, ei pruugi homme toimida.
IT kasutamine on konkurentsieelis kliendisuhtluses.
Ilma andmeanalüüsita jääb ettevõte pimedaks ja kurdiks.
Tee innovatsioonist oma ettevõtte DNA osa või riskid sellega, et ettevõte muutub ebaoluliseks.
Elame innovatsiooni ajastul, kus tehnoloogia lahendab probleeme enne, kui me neist teadlikuks saame.
Tarbijad muutuvad kiiremini kui meie – innovatsioon peab olema osa kultuurist.
Digipöörded kukuvad läbi, kui strateegia ja tehnoloogia ei käi algusest peale käsikäes.
Digimaailm tähendas varem koodimist – nüüd on see inimeste äri.
Organisatsioonid, kes klammerduvad status quosse, on suurimas hädaohus.
Digipööret ei saa delegeerida – juhtkond peab seda ise vedama.
Me ei tee lihtsalt digitaliseerimist – me kujundame ärimudelid algusest peale ümber.
Paindlikkus on ainus kestlik eelis pideva uuesti leiutamise ajastul.
Ettevõtted, kes ei uuenda, vananevad ja hääbuvad kiiresti.
Õigesti tehtud digipööre on nagu röövikust liblikaks saamine.
Muutus on elu seadus… need, kes näevad ainult minevikku või olevikku, kaotavad tuleviku.
Digipööre ei ole projekt – see on ettevõtte filosoofia.
Ebatõhusa protsessi automatiseerimine võimendab selle puudusi.
Digimeedia poliitika peaks rõhutama võimalusi, mitte piiranguid.
Tehnoloogia on mootor, aga edu digipöördes tagab inimlik pingutus.
Ellu ei jää mitte tugevaim ega kõige targem liik, vaid see, kes suudab kõige paremini muutustega kohaneda.
Meie digipöörde suurim osa on mõtteviisi muutus.
Vähemalt 40% ettevõtetest kaob järgmise kümnendi jooksul, kui nad ei õpi oma ärimudelit täielikult uue tehnoloogiaga kohandama.
Digipööre on tänaste ettevõtete põhialus ja paratamatus.
Digipööre on teekond, mitte sihtpunkt.
Ellu ei jää mitte suurim, vaid kiireim.
Suurim risk kiiresti muutuvas maailmas on üldse mitte riske võtta.
Andmed on uus nafta.
Digipöördele ei ole alternatiivi.
Iga digipöörde põhjus ja eesmärk on klient.
Digipööre ei tähenda uusi tehnoloogiaid – see tähendab põhimõttelist muutust.
Alati saab areneda kiiremini kui sa arvad.
Järgmised 10 aastat on IT peafookuses ettevõtete transformeerimine.
Äri pikaajalisuse eelduseks on võimekus ennast uuendada.
Selgelt kõige atraktiivsemaks võimaluseks ettevõtetele on sisemiste protsesside digitaliseerimine.
Järgmise 10 aasta jooksul digitaliseeritakse peaaegu kõik.
Digitaalne strateegia on hädavajalik, et olla tulevikuks valmis.
Digiwise’i eelised:
- Oleme orienteeritud tulemustele. Võtame töösse vaid projekte, kus me teame, et suudame kliendi probleemid efektiivselt ja tõhusalt ära lahendada.
- Pikaajaline (enam kui 17 aastat) kogemus ärinõustamise valdkonnas, mis võimaldab meil digitaliseerimisprojektide väljatöötamisel mõista ärikliendi vajadusi ja piiranguid.
- Me ei ole ühegi süsteemi ega lahenduse edasimüüjad. Meie puhul puudub huvide konflikt, soovitame oma klientidele alati just neile kõige sobivamaid lahendusi.
- Tegeleme pidevalt enda harimise ja koolitamisega, et olla kursis parimate praktikate ja uuemate arengutega protsessiarendamise ja digitaliseerimise valdkondades. Oleme osalenud mitmetel koolitusreisidel ja seminaridel erinevates riikides, loeme erialakirjandust, tutvume erinevate materjalidega. Meie eesmärgiks on olla oma valdkonna parimaks tegijaks lähiregioonis.
Klientide tagasiside
Margit Kurn
Koostöö mentor Olga Luštšikuga oli suurepärane. Olga põhjalikkus, teadmised ja süsteemsus olid väga head. Digimentorluse raames vaatasime oma meeskonnaga kriitiliselt üle, mis ettevõttes toimub – kitsaskohad ja teemad, millega tuleb tegeleda. Seni oli iga osakond oma muredega eraldi tegelenud, aga digimentorluse programmi abil sai kõik kaardistatud ja üles märgitud. Nüüd on võimalik liikuda edasi arenduste ja parenduste suunas.
Girli Nurk
Digiwise aitas meil kaardistada külastaja digitaalse teekonna ja töötada välja mitmeid uuenduslikke digiarenduse projekte. Nende strateegiline lähenemine ja põhjalik analüüs andsid meile väärtuslikud suunised digitaalse kogemuse parendamiseks.
Lichettey Aavik
Digiteekaardi koostamise protsessis saavutasime koostöös Digiwise’iga märkimisväärse väärtuse Tempesti digitaliseerimise teekonna jaoks ja seda tänu Digiwise’i tugevale partnerlusele ning meeldivale koostööle. Aitäh, Digiwise!
Portfoolio
Järgnevalt mõningad kliendid, keda oleme protsessiarenduses ja digitaliseerimises aastate jooksul nõustanud.

2025
Digipöörde toetuse taotluse koostamine
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digipöörde toetuse taotluse koostamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Tehisintellekti lahenduste kasutuselevõtu valmiduse analüüs

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi uuendamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digitaliseerimise Teekaardi koostamine

2025
Digipöörde toetuse taotluse koostamine
Digitaalse Teekaardi koostamine